Tip os via vores serviceportal

Vi vil gerne sørge for, at alle foreninger får den bedst mulige oplevelse og oplever gode fysiske rammer, når I bruger vores haller og sale.

Derfor har vi implementeret en ny serviceportal, som skal bruges til at gøre oplevelsen bedre.

Serviceportalen skal bruges af alle foreninger til at melde de fejl og mangler ind, som I oplever i det daglige.

 

Sådan gør du

Via serviceportalen kan I tippe os inden for fem forskellige områder:

  • Teknisk service
  • Rengøring
  • Ønsker til idrætsredskaber
  • Reparation af idrætsredskaber
  • Kommentarer og bemærkninger

Så oplever I et dørhåndtag, som ikke virker, en skumplint, der er gået i stykker eller en vandhane, der drypper, så tip os via kontaktformularen under hvert emneområde.

Vedhæft gerne et billede - det gør det lettere for os at udbedre problemet.

Log på serviceportalen

Du kan logge på serviceportalen på to måder:

  1. I hallen hænger der en QR -kode, som du skanner med din telefon. Du bliver ledt direkte til serviceportalen i den konkrete hal.
     
  2. Hvis du sidder der hjemme, så log på serviceportalen her. Du skal bruge en kode, som forbinder serviceportalen til den relevante til hallen - du finder koden her.  Hvis du har ønsker til flere haller skal du logge ind under hver enkelt hal. 

Find vejledningen til serviceportalen her